دپارتمان مشاوره کسب و کار
مشاوره کسب و کار به معنی بهرهگیری از علم و تجربه متخصصان حوزه کسب و کار برای بهبود و یا توسعه عملکرد سازمان است.
دپارتمان مشاوره کسب و کار سبزوار ایونت سبد جامعی از مشاوران متخصص را که دارای تجربه در حوزه های مختلف کسب و کار می باشند را فراهم آورده است.
برای راه اندازی، توسعه، برنامه ریزی و رفع مشکلات حوزه کسب و کار مشاورین ما آماده پاسخگویی به درخواست های شما می باشند.
مشاوره کسب و کار به معنی بهرهگیری از علم و تجربه متخصصان حوزه کسب و کار برای بهبود و یا توسعه عملکرد سازمان است.
دپارتمان مشاوره کسب و کار سبزوار ایونت سبد جامعی از مشاوران متخصص را که دارای تجربه در حوزه های مختلف کسب و کار می باشند را فراهم آورده است.
برای راه اندازی، توسعه، برنامه ریزی و رفع مشکلات حوزه کسب و کار مشاورین ما آماده پاسخگویی به درخواست های شما می باشند.
دپارتمان
مشاوره کسب و کار
درباره مشاوره تخصصی
انسان در زندگی امروزه نمیتواند در همهی امور صاحب نظر و تخصص باشد. چرا که شرایط زندگی در عصر حاضر به تخصص و مهارت در همهی زمینههای زندگی نیاز است. بر اساس باور بسیاری از روانشناسان و جامعه شناسان، آنقدر سرعت در زندگی بشر نقش حیاتی پیدا کرده است که اگر اندکی غفلت صورت بگیرد، عقب ماندگی زیادی حاصل خواهد شد. حالا تصور کنید در چنین فضایی، افراد بخواهند با آزمون و خطا، راهی برای موفقیت خود بیابند.
وظیفه اصلی یک مشاور کسب و کار که گاهی به عنوان مشاور مدیریت کسب و کار شناخته میشود، راهنمایی کردن سازمانها و شرکتهاست. به کمک یک مشاور کسب و کار حرفهای و کاربلد، شرکتها میتوانند از حداکثر توان استراتژی خود استفاده کنند، سود خود را افزایش دهند و مشکلات موجود در کسب وکارشان را حل نمایند.
یک مشاور دقیق و متعهد، کسب و کارها را تجزیه و تحلیل کرده و با ارائه راهکار، شرکتها را در رسیدن به اهدافشان یاری میکند. بعضی گمان میکنند استفاده از مشاور کسب و کار، تنها برای راهاندازی کسب و کار و شروع آن ضروری است، در حالی که اینطور نیست. مشاور کسب و کار باید در طول حیات کاری یک سازمان در کنار کارفرما باشد تا بتواند بحرانهای پیش روی شرکت را به موقع، حل و فصل کند و یا از به وجود آمدن بحرانها جلوگیری نماید. تجربه ثابت کرده است که استخدام و بکارگیری یک مشاور کسب و کار در سازمان نه تنها هدر رفت سرمایه نیست(برخلاف باور برخی از صاحبان کسب و کار) بلکه خود یک سرمایهگذاری پر بهره به شمار میرود.
همچنین ممکن است شخصی یک کارآفرین باشد و بخواهد اقدام به ایجاد یک کسب و کار جدید کند، یک مشاور کسب و کار آگاه میتواند چراغ راه او باشد و این فرد کارآفرین میتواند با خیال راحت اقدام به سرمایهگذاری کند. پس تا اینجا میتوانیم بگوییم که چه قصد کارآفرینی داشته باشیم و چه قصد توسعه کسب و کار خودمان را، نیاز به یک مشاور مجرب و توانمند بسیار ضروری بنظر میرسد.
برای رزرو جلسه مشاوره، میتوانید مشاور مد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از ثبت درخواست ، کارشناسهای ما باهاتون تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام خواهند داد.
همچنین دپارتمان مشاوره کسب و کار سبزوار ایونت به صورت مستمر در راستای افزایش تعداد مشاوران خود می کوشد تا بتواند به نیازهای متنوع متقاضیان به شکل بهتری پاسخ دهد.
ویژگیهای مشاور خوب
مشاور کسب و کار شنونده خوبی است
توانایی جمع آوری، ترکیب و تجزیه و تحلیل شناختی اطلاعات در مورد یک کسب و کار
برخورداری از مهارتهای ارتباطی
توانایی در بروز مهارتها و ارائه دانش خود
ارائه راهکارها و استراتژیهای نوین و متناسب با کسب و کار و بودجه
داشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه تخصص خود و بازار مشتریان آن
سابقه مشاوره و همکاری با شرکتهای بزرگ و مطرح
تجربه کاری حرفهای و موفق از مشتریان و کسب و کارهای قبلی
ویژگیهای مشاور خوب
مشاور کسب و کار شنونده خوبی است
داشتن تواضع و فروتنی
برخورداری از مهارتهای ارتباطی
توانایی در بروز مهارتها و ارائه دانش خود
تجربه کاری حرفهای و موفق از مشتریان و کسب و کارهای قبلی
سابقه مشاوره و همکاری با شرکتهای بزرگ و مطرح
ارائه راهکارها و استراتژیهای نوین و متناسب با کسب و کار و بودجه
داشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه تخصص خود و بازار مشتریان آن
دلایل استفاده از مشاوره
- اگر نابسامانیهای اقتصادی، رکود بازار، بحران های پی در پی و رقابتی بودن بیش از حد بازار شما را مضطرب و نگران کرده
- اگر حس میکنید کسب و کارتان خیلی بیشتر از این پتانسیل دارد و میتواند پیشرفت کند اما نمیدانید چگونه این پتانسیلها را بالفعل کنید
- اگر حس میکنید همه راهها را رفتهاید اما نتوانستهاید برای مشکلاتتان راهکار مناسبی پیدا کنید
- اگر میخواهید سیستمسازی کنید تا کسب و کار شما در نبودتان بی هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد
- اگر میخواهید یک کسب و کار جدید راه بیندازید اما دست نگه داشتهاید چون از ریسکها و مشکلات این مسیر بیخبرید
- اگر ایدههای بکری در ذهن دارید اما نمیدانید چگونه باید این ایدهها را اجرایی کرد
- اگر نمیتوانید گاو بنفش کسب و کارتان را پیدا کنید
- اگر فکر میکنید به اوج قله موفقیت رسیدهاید و بیشتر از این پیشرفت کردن برایتان میسر نیست
سوالاتـــــــ متداول
دپارتمان تخصصی مشاوره کسب و کار سبزوار ایونت بستری است که از طریق آن میتوانید در هر زمان و مکانی با هماهنگی و رزرو وقت مشاوره قبلی، مشاوره آنلاین یا حضوری با مشاور دلخواه تان داشته باشید.
مهمترین هدف به وجود آمدن دپارتمان تخصصی مشاوره کسب و کار سبزوار ایونت ، کاهش تجربههای منفی و هزینه های گزاف مشتریان در مورد کسب و کارشان می باشد و کمک به حل مشکلات آنها و رشد و توسعه کسب و کارشان از از طریق دریافت مشاوره از مشاوران متعهد، متخصص و باتجربه می باشد.
جهت رزرو وقت مشاوره در ابتدا با بررسی مشاوران، مشاور مورد نظر خود و نحوه مشاوره حضوری یا اینترنتی را مشخص نموده و سپس مبلغ حق مشاوره را از طریق درگاه آنلاین سایت پرداخت نمائید.
زمان و محل برگزاری مشاوره حضوری و آنلاین با هماهنگی کارشناس دپارتمان مشاوره، تعیین و اعلام خواهد شد.
پس از هر جلسه مشاوره از شما ارزیابی به عمل خواهد آمد و اگر نمره ارزیابی کمتر از 30 باشد، در صورت تایید عدم کیفیت خدمات، تا 50 درصد هزینه مشاوره عودت داده خواهد شد.
رازداری مهمترین اصل اتاق مشاوره است که مشاوران دپارتمان تخصصی مشاوره کسب و کار سبزوار ایونت کاملا به آن پایبندند. مشاورین ما اجازه ضبط جلسات مشاوره را ندارند و فقط مراجع (شما) در صورت تمایل میتواند “صوت” جلسه را ضبط کند.
اگر به هر عنوان جلسه هماهنگ شده، از جانب مشاوره پذیر لغو شود، جلسه بعدی به دو هفته دیگر موکول خواهد شد. همینطور اگر مشاوره پذیر بعد از لغو جلسه، درخواست عودت وجه داشته باشند، 35 درصد وجه کسر و 65 درصد آن به مشاوره پذیر عودت داده خواهد شد.
حوزه کسب و کار
بازاریابی، فروش، تبلیغات، منابع انسانی، توسعه فردی، کوچینگ، برندینگ، مذاکره و فن بیان، زبان بدن، دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی، مدل کسب و کار، مهارت های ارتباطی، مالی، روانشنانسی شغلی و فردی و…
حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای آنلاین
دیجیتال مارکتینگ، طراحی و بهینه سازی سایت، شبکه و امنیت، اپلیکیشن، هوش تجاری، تبلیغات دیجیتالی، برنامه نویسی، تولید محتوا، ایمیل مارکتینگ، سواد دیجیتال، شبکه های اجتماعی و…
مشاغل خانگی، صنایع دستی و گردشگری
تولید، فرآوری و بسته بندی انواع محصولات، گیاهان دارویی، ادویه جات و خشکبار، ترشیجات، شیرینی و کیک، توریسم، اقامتگاه، اماکن تاریخی، تور و لیدری، خیاطی، سفالگری، زیورآلات، چرم، خاتم کاری، گلیم بافی، فرت بافی و …
کارآفرینی
صنعتی، تولیدی، خدماتی، توزیعی، امکان سنجی و مطالعه بازار، طرح توجیهی، سرمایه گذاری،تولید بدون کارخانه، صادرات و واردات، سیستم سازی، تسهیلات بانکی، راه اندازی استارت اپ، دانش بنیان و…
کشاورزی
دام، طیور، شیلات، باغبانی، زراعت، مکانیزاسیون و …