لوگوی سایت سبزوار ایونت

09302086767

سبزوار ایونت

دپارتمان برگزاری همایش ها و سمینار های تخصصی در حوزه کسب و کار​

همایش‌ها و سمینارها و هر رویداد دیگری که به‌ صورت زنده برگزار شود، فرصت بی‌نظیری برای یادگیری و شبکه سازی بوده و همچنین فرصت‌های شغلی جدیدی خلق می‌کنند که در هیچ جای دیگری نمی‌توان آنها را یافت.

سبزوار ایونت - همایش و سمینار

همایش‌ها و سمینارها و هر رویداد دیگری که به‌ صورت زنده برگزار شود، فرصت بی‌نظیری برای یادگیری و شبکه سازی بوده و همچنین فرصت‌های شغلی جدیدی خلق می‌کنند که در هیچ جای دیگری نمی‌توان آنها را یافت.

دپارتمان برگزاری همایش ها و سمینار های تخصصی در حوزه کسب و کار​

سبزوار ایونت - همایش و سمینار

اهداف برگزاری سمینارها و همایش ها

تبلیغات و برندینگ​

حضور قوی برند شما در یک همایش تجاری می تواند توجه شمار بالایی از رسانه های محلی و ملی را به خود جلب کند به طور معمول همایش ها روی یک صنعت مشخص یا موضوع خاص تمرکز دارند.  با حضور موثر در یک همایش توجه کل رقبا آن صنعت به شما جلب می شود. بنابراین همایش ها فرصتی مناسب برای برندسازی و تقویت سطح تاثیرگذاری برندمان خواهد بود.

فرصت یادگیری و آموزش

فرقی نمی‌کند چقدر در حوزه کاری خود مجرب هستید، حضور در همایش‌‌های تخصصی باعث یادگیری موضوعات مختلف و رسیدن به ایده‌های جدیدی برای شما خواهد شد.صاحبان کسب‌وکارهای کوچک گاهی در انزوا قرار می‌گیرند و از نقطه نظرات متفاوتی که ممکن است باعث پیشرفت آن‌ها شده و روی نتایج آن‌ها در آینده تاثیر داشته باشد بی بهره‌ می مانند.

برقراری ارتباط موثر

هـمایش‌‌های تخصصی اغلب فرصت‌های مـناسبی برای شبکه­‌سازی فراهم می‌کنند. حـضور شرکت‌­های مختلف و رقیب از نقاط مختلف کشور منابع ارزشمندی برای کـسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌کند. اجتناب از حضور در کنار رقیبان‌تان به‌­دلیل تـــــرس از این‌که رقبا مزیت رقابتی شما را کشف کنند، خود سبب محدود شدن موفقیت شما می‌­شود.

اسپانسری و فروش مستقیم

یکی از مزیت های انحصاری برگزاری همایش تجاری فراهم شدن موقعیت معرفی برند بعنوان اسپانسر و صحبت رو در رو با مشتریان هدف است. در شیوه های رایج امروزی اغلب برندها ارتباط مستقیمی با مشتریان خود ندارند. شاید این امر از نظر بسیاری از کارشناس ها ایرادی نداشته باشد، اما نباید تاثیر و اهمیت گفتگوی مستقیم با مشتریان را نیز از یاد برد.

برگزاریـــ همایش و سمینارهای تخصصی

همایش‌ها و سمینارها و هر رویداد دیگری که به‌ صورت زنده برگزار شود، فرصت بی‌نظیری برای یادگیری و شبکه سازی بوده و همچنین فرصت‌های شغلی جدیدی خلق می‌کنند که در هیچ جای دیگری نمی‌توان آنها را یافت.
در سال های اخیر برگزاری همایش و سمینارها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است و این نشان دهنده کسب بازخورد مثبت و تاثیر گذار کسب و کارها از نتایج همایش ها است.
شرکت در همایش ها و سمینارها دارای مزیت های مختلفی از جمله یادگیری اطلاعات جدید از ارائه دهندگان همایش، بهره مندی از حضور اساتید برجسته کشوری، شبکه سازی با مدیران و افراد صاحب نام، تثبیت موقعیت خود بعنوان یک متخصص، افزایش انگیزه جهت بهبود و توسعه کسب و کار، جذب مشتری های جدید برای کسب و کارتان، اخذ گواهینامه معتبر حضور در همایش با امضاء سخنرانان می باشد.

برگزاریـــ همایش و سمینارهای تخصصی

همایش‌ها و سمینارها و هر رویداد دیگری که به‌ صورت زنده برگزار شود، فرصت بی‌نظیری برای یادگیری و شبکه سازی بوده و همچنین فرصت‌های شغلی جدیدی خلق می‌کنند که در هیچ جای دیگری نمی‌توان آنها را یافت.
در سال های اخیر برگزاری همایش و سمینارها به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است و این نشان دهنده کسب بازخورد مثبت و تاثیر گذار کسب و کارها از نتایج همایش ها است.
شرکت در همایش ها و سمینارها دارای مزیت های مختلفی از جمله یادگیری اطلاعات جدید از ارائه دهندگان همایش، بهره مندی از حضور اساتید برجسته کشوری، شبکه سازی با مدیران و افراد صاحب نام، تثبیت موقعیت خود بعنوان یک متخصص، افزایش انگیزه جهت بهبود و توسعه کسب و کار، جذب مشتری های جدید برای کسب و کارتان، اخذ گواهینامه معتبر حضور در همایش با امضاء سخنرانان می باشد.

چرا باید در همایش ها شرکت کنیم؟

فرقی نمی‌کند چقدر در حوزه خود مجرب هستید، حضور در همایش‌ها باعث یادگیری موضوعات و ایده‌های جدیدی خواهند شد. صاحبان کسب‌وکارهای کوچک گاهی در انزوا قرار می‌گیرند و از نقطه‌نظرات متفاوتی که ممکن است باعث پیشرفت آنها شده و روی نتایج آنها در آینده تاثیر داشته باشد بی‌بهره می‌مانند؛ اما شرکت در همایش ها و استفاده از سخنرانی‌ها و سایر جنبه‌­های آموزشی آنها سبب رشد کسب‌وکارشان خواهد شد.

باور اشتباهی بین مردم وجود دارد که فکر می­کنند می­توانند تمام اطلاعاتی که در این جلسات وجود دارد را در اینترنت مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشند، در حالی‌که هدف از رویدادها تنها انتقال اطلاعات نیست، بلکه در واقع نکته ارزشمند، حضور در این جلسات و روابط ایجادشده است.

بسیاری از مردم ارزشمندترین بخش شرکت در این جلسات را گفت‌وگو با بقیه در زمان­‌های استراحت بین­ جلسات می‌­دانند، در حالی‌که این موضوع در هیچ بخشی از دستور کار جلسات ذکر نمی‌شود. در واقع این خود مردم هستند که سبب تغییر میزان بازگشت سرمایه خود از رویداد می‌­شوند، در واقع اگر بتوان رابطه‌هایی عمیق و واقعی در رویدادها ساخت، در آینده می‌توان از مزایای آن به خوبی استفاده کرد.

تست کردن اقدامات بی‌هدف را تمام می‌کنید. به جای هدر دادن بودجه با پرتاب تیرها در تاریکی، با یک دهم هزینه قبلی تیراندازی اصولی را یاد می‌گیرید. در واقع با یک هزینه کوچک، از هزینه‌های گزاف آینده جلوگیری می‌کنید.

با مبلغ بلیط شرکت در همایش ها تقریبا هیچ‌ اقدام ارزشمندی برای کسب ‌وکارتان نمی‌توانید انجام دهید و مسئله‌ای حل نمی‌شود. ولی با سرمایه‌گذاری روی خودتان و تغییر نگرشتان و پیاده سازی آموخته های همایش می‌توانید رشد و فروش حداکثری را تجربه کنید .

 ترس‌های شما نسبت به آینده کسب‌وکارتان نابود می‌شود. دیدگاه تان نسبت به بیزینس و چالش‌هایش عوض می‌شود. روش‌های جدیدی برای فروش محصول یا خدمات خودتان کشف می‌کنید.

اگر تجربیات تلخ، باور‌ها، ترس‌ها و چالش‌ها ذهن شما را شلوغ کرده، از موفقیت خبری نیست و نخواهد بود.

ذهن مدیران و صاحبان کسب‌وکار  آن‌چنان درگیر بقا شده که تمام فرصت‌های رشد و پیشرفت از چشم‌شان دور می‌ماند. شما باید در لحظات مهم و حیاتی، قادر به یک تصمیم‌گیری بدون‌خطا باشید. همین تصمیم‌های درست است که شرکت، مغازه یا ایده شما را از رکود به صعود می‌رساند.

شما برای موفقیت کسب‌وکارتان به یک ذهن آماده و متمرکز نیاز دارید. اتفاقاتی که تا به حال در کسب‌وکارتان رخ داده را کنار بگذارید، به ‌جایش یک کاغذ و قلم بردارید و به همایش ها بیایید. با تمام وجود به نکاتی که آموزش می‌بینید گوش کنید، این نکات قرار است وضعیت کسب و کار شما را متحول نماید.

آیا می‌دانید چه افرادی بالاترین آمار شکست کسب‌وکارها را به خود اختصاص می‌دهند؟

آیا شما هم می‌خواهید جریان و خون تازه‌ای در کسب‌وکارتان جاری شود؟

آیا شما هم می‌خواهید دیگر نگران درآمد و کمبود فروش نباشید؟

آیا شما هم می‌خواهید اصول نوین رشد و توسعه کسب‌وکار را بیاموزید؟

آیا می‌خواهید مشتریان خوشحال و راضی داشته باشید؟

آیا می‌خواهید دیگران از برند و کسب‌وکار شما به نیکی یاد کنند؟

آیا می‌خواهید مشتریان بیشتر و وفادار جذب کنید؟

دیگر به خودتان وعده تغییر در شنبه و سال جدید ندهید!

همه می‌دانیم که شنبه‌ هفته آینده هیچ‌وقت نمی‌رسد. آن معجزه‌ای که منتظرش هستید اتفاق نمی‌افتد. چشم‌اندازی که برای آینده کسب‌و‌کارتان نوشتید قرار است روی کاغذ خاک بخورد. مگر این‌ که درک کنید فردا برای تغییر خیلی دیر است! همین امروز، کسب‌وکارتان را متحول کنید.

بیشتر جمع کردن
Last Conference

آخرینـــــــ همایش های برگزار شده

اسپانسر رویدادهای ما شوید

شرایط درخواست اسپانسرینگ رویدادها

هدف شما از شرکت در یک رویداد چیست؟ چرا معمولا افراد به شرکت در همایش‌ها و سمینارها علاقه نشان می‌دهند؟ طبق برخی گزارش‌ها، 95 درصد بازاریابان می‌گویند دلیل شرکت افراد در رویدادها این است که این افراد می‌خواهند گستره روابطشان را بیشتر کنند و رویدادها بهترین مکان برای این افراد هستند.

واژه اسپانسر به معنی حامی می باشد. این روش از جمله راه های عالی در بازاریابی است که به صورت غیر مستقیم انجام می شود که در چندین سال اخیر رشد فراوانی کرده است.

اسپانسرها معمولا با هدف برندینگ، تمایز از رقبا، ایجاد ارتباطات جدید با مخاطبان، افزایش محبوبیت و شهرت، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش، ایفای نقش موثر و مسئولیت اجتماعی محور و… حمایت مالی از یک رویداد را بر عهده می‌گیرند.

همایش ها و سمینارها- پذیرش اسپانسر - سبزوار ایونت