لوگوی سایت سبزوار ایونت

09302086767

سبزوار ایونت- آیکن زمان برگزاری همایش

تاریخ برگزاری

7 آذر ماه 1402

سبزوار ایونت- آیکن مکان برگزاری همایش

مکان برگزاری

فرهنگسرای امام رضا(ع)

سبزوار ایونت- آیکن سخنران همایش

سخنران اول

دکتر محمد بلوریان

سبزوار ایونت- آیکن سخنران همایش

سخنران دوم

دکتر محمود محمدیان

نمایش ویدیو درباره همایش‌های قبلی - سبزوار ایونت
نمایش ویدیو درباره همایش بازاریابی، تبلیغات و برندینگ - سبزوار ایونت

 گزارش برگزاریــــ همایش

ما در سبزوار ایونت ؛ خدا را شاکریم که در راستای رشد و توسعه کسب و کارها، باز توفیق این را داریم تا برای چهارمین بار از مجموعه  همایش های مدیریت حرفه ای کسب و کار  همایش بزرگ بازاریابی و فروش و تبلیغات و برندینگ را در سبزوار بزرگ میزبان مدیران و فعالان حوزه کسب و کارها و صنایع  باشیم.

دو نفر از برجسته ترین سخنرانان و اساتید بازاریابی و فروش و تبلیغات و برندینگ کشور دکتر محمود محمدیان و دکتر محمد بلوریان تهرانی در مورخ سه شنبه 7 آذر ماه، در 3 پارت سخنرانی جذاب، آموزنده و الهام‌بخش، کارآفرینان، مدیران، صاحبان مشاغل، کارشناسان و همه علاقه مندان به حوزه های فروش و بازاریابی و‌ تبلیغات و برندینگ را با آخرین و جدیدترین ابزارها و راهکارهای کاربردی در این حوزه ها آشنا کرده و آموزش خواهند داد.

حضور در این همایش آموزشی در شرایط کنونی و بحرانی اقتصاد کشور که بسیاری از سازمان‌ها و صاحبان کسب و کار را با سرخوردگی و نا امیدی مواجه کرده و وضعیت بازاریابی و فروش و تبلیغات و حتی آینده آنها را در ابهام کامل قرار داده است، اکیدا توصیه می‌شود.

این آموزش‌ها و سخنرانی‌ها می‌توانند جریان جدیدی از انگیزه و امید را در کنار ابزارهای کاربردی تاثیرگذار در اختیار تیم‌های فروش و بازاریابی و تبلیغات و برندینگ قرار داده و سطح نگرش مثبت و رهبران سازمان‌ها و کسب و کار را بیش از پیش ارتقا دهد.

همایش بازاریابی، تبلیغات و برندینگ - دکتر محمود محمدیان - سبزوار ایونت

سخنران همایش

دکتر محمود محمدیان

دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی

سخنران بزرگ‌ترین و معتبرترین اجلاس آنلاین بازاریابی و کسب ‌وکار جهان  2021eWMS  به رهبری « فیلیپ کاتلر» پدر علم بازاریابی مدرن جهان

تدوین کننده نقشه علمی جامع بازاریابی کشور

موضوع سخنرانی 

جسارت در کسب و کار

  • جسارت در بازاریابی
  • جسورانه بازاریابی کنید
  • بازاریابی از ترس تا جسارت
  • تصمیمات جسورانه در حوزه قیمت گذاری
  • بررسی رفتار مصرف کننده در تبلیغات جسورانه
  • تاثیرات تصمیمات جسورانه در برند سازی
  • تصمیمات جسورانه در حوزه تبلیغات
  • فروش جسورانه

بخشی از رزومه

 دکتر محمود محمدیان

دکتر محمود محمدیان، دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی (در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا)
مشاور و مدیر اجرایی در سازمان های مختلف
عضو هیات موسس و عضو سابق هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
دبیر علمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
مولف 23 عنوان کتاب در حوزه بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ

مدیر پروژه های متعدد بازاریابی، برند سازی و یا پژوهش بازار
دارنده مقاله های متعدد علمی و یا عمومی
استاد راهنما، مشاور و داور برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تربیت مدرس، امام صادق، آموزش مدیریت دولتی، تهران، شهید بهشتی، الزهرا، سازمان مدیریت صنعتی عضو هیات تحریریه مجله های مختلف از جمله مجله علمی و پژوهشی مطالعات مدیریت و تحول، مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی
همکار در دو مجموعه مجازی کافه بازاریابی و سیگما گروپ
سخنران و مدرس در کارگاه ها و همایش های متعدد برای شرکت ها و سازمان ها و صاحبان کسب و کار
عضو هیات داوران جشنواره بسته بندی مواد غذایی در سازمان توسعه تجارت
عضو هیات علمی آکادمی برند ایران
عضو کمیته بازگری رشته های علوم انسانی
عضو کمیته تخصصی مشورتی مطالعات و پژوهش های بازرگانی
عضو شورای راه اندازی دوره بین رشته ای اقتصاد بازاریابی

بیشتر جمع کردن

سخنران همایش

دکتر محمد بلوریان تهرانی

مدرس و محقق صاحب نام حوزه مارکتینگ

فوق لیسانس MBA از دانشگاه دولتی کالیفرنیا آمریکا

دکترای بازاریابی و تبلیغات از دانشگاه ایندیانای آمریکا

موضوع سخنرانی 

چگونه از ریزش مشتریان جلوگیری کنیم

  • اشاره ای به مفاهیم بازاریابی و فروش
  • مفهوم مشتری و مشتری مداری
  • مراحل ایجاد رضایت، افزایش رضایت و نگهداری مشتری
  • آنچه واقعا فروخته می شود
  • شناسایی و تحلیل پرسونای مشتری
  • چگونگی فراخوانی مشتریان از دست رفته
  • چالش ها و علل ریزش مشتری
  • راهکارهای کاهش ریزش مشتری
همایش بازاریابی، تبلیغات و برندینگ - دکتر محمد بلوریان - سبزوار ایونت

بخشی از رزومه

 دکتر محمد بلوریان تهرانی

دکتر محمد بلوریان تهرانی سخنران همایش های ملی و بین المللی با موضوع های بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ
سابقه مشاوره و همکاری با شرکت های بین المللی جنرال تایر، کرایسلر، رینولدز ، شرکت ایران خودرو، وزارت دفاع، شرکت ایز ایران، شرکت شیلات ایران، سازمان اتکا، شرکت نساجی، شرکت آمیکو، صنایع غذایی بهروز، بازارسازان

مدرس دوره های MBA و DBA و دروس بازاریابی، تبلیغات، فروش، مدیریت برند، صادرات، تحقیقات بازار، طراحی استراتژی های بازار و سایر زمینه های وابسته و مربوط در دانشگاه آزاد کرج، دانشگاه آزاد (تهران مرکز)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علم وصنعت، دانشکده صداوسیما، دانشگاه علوم و فنون مازندران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان مدیریت صنعتی، انجمن مدیریت ایران، انجمن مدیران صنایع، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، مرکز آموزش و پژوهش صنایع ایران، سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی، ، مجمع ناشران انقلاب اسلامی، مؤسسه مشاوران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و موسسه آموزش عالی آزاد بهار، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، مدرسه کسب و کار نورا، آکادمی دنیای اقتصاد، موسسه قانون گستر، آموزشگاه بازار سازان، آژانس کسب و کار دماوند و چندین موسسه و سازمان دیگر

بیشتر جمع کردن
Photo Gallery

گالری تصاویر همایشــ

Photo gallery of the conference

Sponsors

حامیان همایشــ

اسپانسرهای ما

Sponcers

اسپانسر ویژه همایش

مبل شعبانی ، به مدیریت آقای حامد شعبانی

اسپانسر همایش بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ

حامد شعبانی منش - سبزوار ایونت
تیزر مبل شعبانی - اسپانسر همایش
نمایش ویدیو درباره تیزر مبل شعبانی - اسپانسر همایش
درباره مبل شعبانی

مبل شعبانی

تولید و پخش مبلمان استیل

کلاسیک و نئوکلاسیک

شعبه سبزوار: سبزوار خیابان بهار، ضلع جنوبی میدان فاطمی

شعبه مرکزی تهران: یافت آباد، بازار مبل خلیج فارس

Certificate

گواهینامه حضور در همایشــ

نمونه گواهینامه با امضاء سخنرانان همایش